Thursday, April 11, 2013

comencem a caminar

 P3, P4 i P5. La Suïssa
1r i 2n


3r, 4t, 5è i 6è

 La meva escola.

No puc començar d'altra manera aquest espai que parlant de la meva base. Tot el que escrigui a partir d'ara tindrà més o menys influència el que vaig viure en aquests edificis envoltada de gent meravellós que m'ha modelat i ha fet, en part, que sigui qui sóc avui en dia. Com vull parlar sobre educació sense mirar enrere i pensar en la que vaig rebre jo? Només girant el cap puc continuar caminant.
Així doncs, veient que la cosa va en serio, que la meva passió és l'educació, no em puc estar d'encetar aquest racó on m'explaiaré amb tot de pensaments, frases, teories, curiositats i sensacions sobre aquest tema tan fascinant i en el qual estic immersa estudiant la carrera d'Educació Primària. 
No fa gaire que m'he adonat realment que és això el que m'omple, que he entès el motiu pel qual necessito llegir llibres d'educació, assistir a cursos, xerrades, buscar informació per internet, fer voluntariats...que no és altre que el d'omplir la motivació per aquest món i que no m'aporta la carrera. O no ho fa tant com hagués esperat. Ara entenc perquè sento tanta impotència davant la gent de la classe, perquè sóc molt, molt exigent amb aquesta tasca de mestre i si no percebo les qualitats del que jo considero un bon mestre, em frustro. Ara m'adono de quant d'important és per a mi l'educació.
Aquest serà el lloc on quedaran reflectits els meus pensaments des d'ara mateix fins els pròxims anys, amb la intenció de veure els avenços, els retrocessos o el que sigui amb el pas del temps en la meva formació més enllà de la carrera. 



No comments:

Post a Comment